NUFFNANG

KRIM JERAWAT DATANG BULAN HAJAH RAMLAH - terbaik kecutkan jerawat ketika period

jerawat musuh utama wanita
jerawat musuh utama wanita

whatss???
jerawat tiba tiba je bertepek di kulit uolls bila datang bulan??
owhhh sangat gusar wokehh..
nak nak yang sedia berkulit putih melepak tu..nampak jelas merah merah di muka...
rasa nak bertempik kuat kuat jekan??




Nak atasi masalah ni?
tadaaaa....
setiap masalah mesti ada UBATNYA/CARANYA..



Memperkenalkan krim jerawat Hajah Ramlah yang dirumus khas untuk:
.
✸ Wanita yang datang bulan.
✸ Lelaki pun Boleh Guna.
✸ Jerawat tiba-tiba keluar.
✸ Nak hilangkannya dengan pantas.
✸ Kalau boleh masa jerawat tu baru nak keluar je waktu datang bulan, dah ready untuk 'bunuh' jerawat tu..



Satu-satunya produk yang memfokuskan untuk hilangkan jerawat dan parut hitam di waktu datang bulan.


Uolls memang takkan jumpa kat kedai-kedai di luar sana.
Kandungan dirumus dari rumusan klasik dan moden. Berkesan, Halal dan selamat.
tengok jerlah bekas yang sangat sangt klasik tradisional sungguh..
100% original product..






KELEBIHAN KRIM JERAWAT DATANG BULAN :-

* Menghilangkan jerawat ketika datang bulan
* Berkesan menghilangkan jerawat dalam masa 3 ke 4 hari. Namun ia bergantung kepada individu
* Membantu menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat
* Tiada kesan sampingan. ( Di dalam kotak terdapat cara diajar untuk melakukan Patch Test sebelum menggunakannya. Tujuan Patch Test ini untuk mengetahui sama ada korang ada alahan terhadap bahan dalam sesuatu produk itu tak )
* Boleh digunakan ibu mengandung
* Tahan sehingga 2 bulan ( bergantung kepada cara pemakaian )
* Boleh juga digunakan oleh orang lelaki. Tiada kesan sampingan
* Juga boleh digunakan pada bila-bila masa




Krim Hajah Ramlah Lulus KKM!!!
haa ni mestilah kena betul betul tengok..
customer akan tanya nie dulu..adakah krim muka selamat digunakan??
so bawahni KKM NUMBER yea..




FAQ KRIM JERAWAT DATANG BULAN :-


APAKAH FUNGSI UTAMA KRIM NI?
Dirumus khas untuk pantas menghilangkan jerawat ketika datang bulan. Bukan itu saja, ia juga menghilangkan kesan gelap pada bekas jerawat! Terutama jerawat di sekitar dagu dan dahi.



BAGAIMANAKAH CARA PEMAKAIANNYA?
Letakkan krim ini hanya pada jerawat saja, bukan disapu pada seluruh wajah. Letak selepas Isyak dan biarkan hingga Subuh. Amalkan hanya bila ada jerawat, terutama 8 hari sebelum datang bulan.

BAGAIMANA RASA PADA KULIT BILA LETAK KRIM NI?
Masa mula letak akan rasa sedikit menyengat. Tapi tidak lama, selepas itu ia akan kembali seperti biasa. Krim ini apabila dibiarkan pada kulit, akan mengeras seperti bedak sejuk.



APAKAH BAHAN UTAMA DALAM KRIM INI?
Bahan utama dalam krim ini adalah Kapur dan Pati Kulit Kayu Willow Putih. Bahan selebihnya hanyalah pelengkap saja.



BAGAIMANA SEBENARNYA KRIM INI BERTINDAK PADA JERAWAT?
Dalam bahasa mudah, krim ini akan cepatkan jerawat 'masak'. Jadi insyaAllah ia tidak akan membengkak lama. Bila dah ada 'mata' (nampak dah nanah pada jerawat), jerawat dah tak membengkak, anda ada dua pilihan.

Teruskan pakai krim sehingga ia pecah dan kering serta sembuh sendiri. Atau boleh picit tapi WAJIB dengan cara yang betul. Berikut adalah cara picit yang betul:


1. Jangan picit masa jerawat masih tidak betul-betul 'masak', ia akan membengkakkan jerawat. Bila dah reda kemerahannya, dan kelihatan 'mata', baru boleh dipicit.


2. Basuh tangan dengan sabun anti bakteria. Basuh jari dan kuku sehingga bersih.


3. Jika anda ada guna pin jarum untuk pecahkan 'mata' tu, pastikan anda dah cuci jarum dengan sabun anti-bakteria. (Jika ada sapuan alkohol, boleh sapu pada pin jarum tu)


4. Cucuk jarum tadi pada 'mata' jerawat secara perlahan. Picitkan sekeliling jerawat dengan jari beralaskan tisu bersih. (Jangan direct guna kuku/jari).


5. Jika rasa nanah seperti sukar keluar, jangan paksa tekan lagi. Berhenti. Itu tanda jerawat itu masih belum betul-betul masak.


6. Lap bersih nanah yang keluar, jangan biarkan ia meleleh pada kawasan tidak berjerawat.


7. Letakkan Krim Jerawat Datang Bulan pada jerawat tadi. Biarkan ia kering. Anda akan perasan krim tadi seakan menarik keluar sisa darah dan nanah dari jerawat. Apabila ia kering, basuh bersih jika ada kelihatan sisa darah dan nanah di situ.


8. Untuk kesan lebih baik, picit pada hari malam supaya anda boleh letakkan kembali krim ini dan biarkan hingga ke Subuh.





PERHATIAN: Jangan amalkan picit tanpa langkah-langkah di atas. Ia boleh menyebabkan lebih banyak bakteria masuk ke dalam jerawat dan inilah punca jerawat lambat baik dan parut berlubang.





BERAPA LAMA BARU NAMPAK KESAN?
Ia bergantung kepada individu. Tapi insyaAllah akan mempercepatkan proses penyembuhan jerawat tu. Jika sebelum ini biasa jerawat ambil masa 7 hari untuk hilang, insyaAllah lepas pakai krim ni, ia lebih cepat ke 3 atau 4 hari. Jika biasa jerawat kecil hilang dalam 4 hari. InsyaAllah lepas pakai krim, ia akan hilang dalam 2 hari.

Apa yang bagusnya, jika ada kesan gelap pada bekas jerawat, boleh terus letakkan krim ni pada bekas tu. Ia juga akan hilang. InsyaAllah.
Apa-apa pun, krim ini hanya asbab, hanya Allah swt yang menyembuhkan.




ADA KESAN SAMPINGAN NEGATIF TAK, TERUTAMA PADA KULIT SENSITIF/ALAHAN?


InsyaAllah tiada kesan sampingan negatif. Tapi pada kertas dalam kotak, ada kami ajarkan pengguna untuk lakukan 'Patch Test' terlebih dahulu sebelum pakai di wajah.
Patch Test ni bertujuan untuk mengetahui sama ada kita ada alahan terhadap bahan dalam satu-satu produk tu tak.
Jadi boleh awal-awal elakkan kesan alahan seperti kemerahan, gatal, ruam. Sebab walaupun bahan terjamin selamat, organik sekalipun, akan ada sesetengah orang yang alah pada sesuatu bahan tu.
Jadi kami ajarkan Patch Test agar pengguna yang alah tidak perlu menanggung kesan alahan di wajah.





BERAPA GRAM KRIM NI, BOLEH TAHAN BERAPA LAMA?


Krim ni hanya 10g.
Tapi jika digunakan hanya untuk jerawat ketika datang bulan, insyaAllah mampu bertahan sehingga 2 bulan kerana cara pemakaiannya, hanya letakkan sedikit pada jerawat saja, bukan disapu pada seluruh kulit wajah.
Tapi jangka masa yang tepat tak dapat kami berikan sebab ia mengikut kekerapan penggunaan dan tahap keadaan jerawat seseorang itu.



IBU MENGANDUNG/MENYUSU BOLEH PAKAI TAK?
Boleh, tiada kesan negatif. InsyaAllah. Krim ini tiada bahan merbahaya seperti Mercury ataupun Hydroquinone. Jadi tak perlu risau smile emoticon



BAGAIMANA SEBENARNYA TEKSTUR KRIM NI?
Sama seperti krim biasa. Krim ni berwarna putih. Ia seperti krim tapi bila diletak pada kulit dan dibiarkan, ia akan mengeras seperti bedak sejuk.



DAH PAKAI, BILA MENGERAS, DIA MACAM BEDAK SEJUK, IA MULA MEREKAH DAN ADA TERTANGGAL SIKIT DARI KULIT. TAKPA KE MACAM TU?
Tidak mengapa, ia tidak menjejaskan keberkesanannya. InsyaAllah. Semua bahan telahpun meresap dalam kulit apabila ia mula kering. Jadi jangan risau jika ada yang tertanggal dari kulit selepas ia kering.



BOLEH KE KALAU NAK PAKAI PADA WAKTU SIANG? 
Jika anda hanya duduk di rumah pada waktu cuti dan ingin letak pada waktu siang, boleh saja. Tiada masalah.



BOLEH TAK DIPAKAI PADA LELAKI?
Walaupun ianya khas untuk jerawat ketika datang bulan, tidak jadi masalah sekiranya ia dipakai pada lelaki. Ia tiada kesan sampingan negatif. InsyaAllah.





BOLEH KE KALAU PAKAI PADA JERAWAT YANG TIDAK DATANG PADA KETIKA DATANG BULAN, TAPI PADA WAKTU LAIN?
Boleh juga, tiada masalah. Cuma yang membezakan adalah, bila dipakai sepanjang bulan, ia akan lebih cepat habis berbanding jika hanya pakai ketika datang bulan.





BAGAIMANA JIKA SAYA PAKAI TAPI JERAWAT MAKIN TERUK?
Pastikan anda lakukan 'Patch Test' seperti di ajar pada kertas dalam kotak sebelum anda pakai di wajah. Ini bagi mengelakkan kesan alahan jika anda sebenarnya alah pada bahan dalam krim ini.

Jika anda lulus 'Patch Test' tapi bila disapu pada jerawat, ia semakin memudaratkan, berhentikan pemakaian. Krim ini tidak berfungsi sedemikian. Ini bermakna krim ini tidak sesuai untuk anda.

Untuk elakkan perkara sedimikian berlaku, anda boleh cuba pakai pada satu jerawat dulu, bukan pada semua. Lihat sekiranya ada tindakbalas negatif ataupun tidak. Kemudian baru dipakai pada semua jerawat.

Tapi jangan risau, kes seperti ini sangat terpencil. Setakat ini, tiada lagi kes begitu. Cuma setiap orang itu berbeza, apa yang dinyatakan disini hanya sebagai langkah berhati-hati, tanda kami prihatin.












TESTIMONI KRIM HAJAH RAMLAH :-


















































BERMINAT?? 






HARGA KRIM HAJAH RAMLAH :-
RM 60



Untuk Order : 
☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp / Telegram MUMMYRINA ke 017-3288087
✉ PM / Inbox kami di nurulhezrina83@gmail.com,
✉ mummyrinazonebeauty fb page
✉ INSTAGRAM : igmummyrinazone
mummyrinazone akn reply cara order ye ;)


CARA PEMBAYARAN
LIKE AND FOLLOW



NO FUSSY CUSTOMER
NO BACKOUT BUYER
SERIOUS CUSTOMER ONLY!!



PENGHANTARAN: 


KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI


Pertanyaan Lanjut:

WAN NURUL HEZRINA BINTI ABD HALIM
SMS/Whatsapp/Telegram/We Chat: +6017 328 8087
Facebook : Mummyrinazonebeauty
Email : nurulhezrina83@gmail.com
Instagram : igmummyrinazone
Blog : MummyRina Zone

0 comments:

NUFFNANG

LIST SEMUA PRODUCT MUMMY

 
Copyright ©

mummy rina zone | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy

Back to Top|Sign in